Tisdag 5/5

Nu har Emma inspirerat mig till vilja flytta hemifrån. Eller det är ju något jag velat ett tag nu eftersom jag inte gillar den här grejen med att vara sp osjälvständig, men nu är det värre än nånsin när hon verkligen är på gång. Du ska veta att jag är så fruktansvärt avundsjuk på dig skorpy! Men hon har lovat att jag ska få sova hos henne ibland..gissa om jag kommer utnyttja det!? Skoja:D Men Persson, jag hoppas våran ide om att flytta ihop blir av. Det finns få människor jag skulle klara av att leva med men hon är nog en av dom. Har värsta bilderna i huvudet: Vi sköter vårat eget liv och skolan på dagen, men sen på kvällarna ser vi sex and the city och dricker te tsm. Klagar över att vi aldrig hittar våra sk dressmankillar och att vi äter för mycket godis. VILKEN DRÖM!

Idag har jag försökt lära mig facebook..jag gör sakta


Kommentarer
Postat av: Elina

2009-05-06 @ 17:23:54
Postat av: Elina

Men hey, du får inte glömma min flytt ;)

2009-05-06 @ 17:24:37
Postat av: Anonym

Men hey, du får inte glömma min flytt ;)

2009-05-06 @ 17:25:35
Postat av: Elina

Oj min dator hackar en aning

2009-05-06 @ 17:26:12
Postat av: emma

Skulle nog aldrig kunna glömma det! Fan vad skoj det skulle vara!

2009-05-06 @ 20:23:00
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Snacka om att jag skulle bo hos er på loven ! ;D

2009-05-06 @ 22:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0