Tisdag 19/5

Okej jag tar tillbaka att min hand luktar anus..den luktar riktigt jäkla mycket oregano. Pizzakrydda alltså. Har nästan fått skämmas lite på skolan idag men förhoppningsvis viftade jag inte onödigt mycket med handen i nyllet på folk...det vore ju brutalt mot astmatiker iaf. Är lite tveksam mot effekten på smörjet för blodådern har inte mjuknat nå..men jag ska ge det 10 dagar.

Domedagen närmar sig med stormsteg, dvs slutprovet i kemi. Imorgon 8.15 sitter jag och hundra andra ungdomar och skakar av rädsla i stadshuset(om jag hittar dit alltså). Jag vill bara få det avklarat..sen är det ju nästan sommarlov för tusan! Jag vet inte vad jag ska plugga på...13 kapitel är ju en hel del som sagt. Tror jag satsar på skönhetssömnen ist!

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0