Tisdag 12/5

Det här kommer låta fult men det känns som att jag skriver "tisdag" som rubrik mycket oftare än alla andra veckodagar. Det msåte ju helt enkelt vara en inbillning eftersom till och med jag vet att det bara finns en tisdag per vecka. DE NI!

HAHA, Maria i vårat lag är allt bra gullig. hon åkte hem med mig från träningen idag och var grymt imponerad av min bilkörning. Körde på en spikrak E4 med farthållaren i..med andra ord skulle jag nästan kunna ta en liten tupplur för jag behöver ju ijte göra något direkt. Så utbrister hon på fullaste allvar:
- Fan vad du är duktig Elin! Du är ju kung!
Det var nästan så att jag ville börja skratta men eftersom hon var seriös så tackade jag henne vänligt.

Jag är så grymt avundsjuk på Johanna som far till Rhodos nästa helg. JAg undrar hur stora resväskor dom har...jag kanske ryms någonstans..hehe

PLUGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0