Söndag 3/4

Lördag 2/4-WHAT A NIGHT! Jag minns ärligt talat inte när jag skrattade så förbannat mycket(kanske när jag fick höra att en viss person rappade:P). kvällen var som bara helt rolig. Om jag nu ska rada upp allt kul som hände i den ordningen det hände också.
-Marit och Tomas BEVAKAR mig när jag hämtar Emma..sjukt glada såg dom ut. Så glada att jag började skratta:) Söta

-Istället för EN familjepizza. 50% Hawaii och 50% Turkisk pizza..får vi en 100% Turkisk+ en ´Hawaii..Killen som gjort misstaget ursäktade sig med: "Ni får ju mer mat, hehe"

-Vi tar sk "passfoton" i soffan. Emma lyckas ta ett kort genom Perssons uttöjning i örat. Sjukt coolt

-Emma skriker som nån håller på att dö när hon ser en groda på vägen så jag håller på köra i diket. Nästan

-Alla skriker när vi ser en mus på vägen. Jag tvärnitar jag skriker: JAG HAR DÖDAT EN MUS, JAG HAR DÖDAT EN MUS! Den överlevde mot alla odds

-Vi drog Porsö Centrum med Nordman på högsta volym

-Johannas katt blev utsatt för sexuella övergrepp..haha

Sen var väl kvällen så gott som över efter jag sett till att ala kom hem välbehållna. Det här gör vi om:D

HEjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0