Söndag 24/5

Med risk för att låta tjatig,dryg eller vad man nu kan komma på. CAN'T GET MY MIND OF HELMER! Det är en flatcoated retriver by the way Cissi:D JAg är typ kär i honom...mamma och pappa med. Hon ringde igårkväll från stugan bara för att säga att hon och pappa saknade Helmer och undrade om jag också gjorde det, haha:P OCh bara för att kansnke irritera folk ÄNNU mer med mitt...skryt?.. så ska ni få se en bild på skönheten+mammas ben:



Helgen har gått sjukligt fort..redan söndag och nu taggar jag för match mot Husum på Liko. Min inre klocka väckte mig tidigt så att jag skulle hinna käka två gånger innan. Har tagit tag i mitt pluggande också. Känns overkligt med prov när jag redan har fått den där sommarlovs känslan som Jokki talar om..

I don't believe that anybody feels the way I do, about you now

HAPP SUNDAY!

Kommentarer
Postat av: Gurra

Åh nej vilken söting!(:

2009-05-24 @ 17:28:16
URL: http://maaariaa.blogg.se/
Postat av: jokki

jag längtar tills jag får se honom, kmr säker vara supergossig!

2009-05-25 @ 15:22:13
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0