Söndag 10/5

Ända sen jag antog pappas utmaning som gick ut på att klara 5 chins om en månad och misslyckades totalt har jag fått ta emot en del pikar från han och brorsan. Vi skulle till farmor och äta idag så då kom Jonas oh plockade upp mig här hemma, i bilen börjas det...
Jag: Jag tror jag ska börja med köra dips..jag ska klara en ordentlig
Jonas: MEn hur gick det egentligen när du skulle göra chins?
Jag: Men det är inte så lätt när man har tung underkropp..all min vikt sitter på låren och röven.
Jonas: Näee det är sant...Det underlättar ju om man är lite mer Y-formad
Jag: Precis!
Jonas: Och inte ser ut som Barbapappa...eller Barbamamma i ditt fall.


Det kanske finns vissa likheter ändå...hon är ju rätt gullig så jag bestämmer att det var en komplimang!

Men nu har jag och sötperran börjar våra hurtiga liv*host* så snart kanske vi är Y-formade båda två, haha:D

PS. Jag har sett ett avsnitt av House idag..KALLE JAG VILL HÖRA APPLÅDER!

NAttinatti

Kommentarer
Postat av: ABM

applåderar Good job mate!



Jag hoppas att den här "HOUSE-trenden" håller i sig ett bra tag framöver. =D

2009-05-11 @ 06:17:57
URL: http://n20.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0