Onsdag 6/5

¨Ännu en helvetesonsdag i mitt förflutna. Efter en lång och ansträngande(väldigt) skoldag kommer jag hem och möts av en glad överraskning och en lite sämre. Det roliga är att min ipod ahr kommit, det dåliga är att mamam är på ett fruktasvärt humör. Det blev den vanliga att hon nästan skrek sig hes över hur otrevlig, associal, vresig, deprimerad, arg, tystlåten jag är. OSv osv..Hon har aldrig hört uttrycket "What you give is what you get returned"...Inte roligt med såna påhopp när man just kommer hem från skolan..då är det väl klart så in i helsikke att hon får otrevliga svar tillbaka.

Blev inget skellefteå och svenska cupen för mig. Kega tyckte jag skulle vila min lårkaka som förövrigt mår riktigt bra nu..fast han vet ju inte att jag är gode förkyld också så det var lika bra att stanna hemma. Bättre att göra lite nytta med matematik 3000 än att stå och frysa på läktaren för att sedan komma hem mitt i natten. Nä tack..jag planerar sovarnas sovardag!

Pappa är sjukt fascinerad över min shuffles litenhet..

Nä nu ska jag göra annat!

HEjds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0