Onsdag 13/5

Jag och min vän Persson sörjer. Vi upptäckte just att vi börjat på den sista säsongen av SATC, och det visade sig bara vara 4 avsnitt på varje skiva. det känns som att slutet är nära på något sätt..det finns två saker vi kan göra nu: Hitta en ny serie eller göra en repris. Jag föreslår Gilmore Girls?

Ska inte tråka ut nån med pluggprat men imorrn tar jag tag i mitt liv, OHJA! Ska börja lite smått på kemin...väldigt behövligt eftersom mitt hela betyg hänger på det där j*vla slutprovet! Jag ber till dom högre makterna...

Nu ska jag packa i ordning bagen för en helvetestorsdag! Näe det ryktas om dans eller liknande på idrotten så det kan nog bli riktigt kul..men jag måste ändå tycka att Brollas passningsövningar har körts mer än en gång för mcyekt. Vi hoppas på bättre tider med inlägg och en massa fotbollstennis!

godnatt;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0