Måndag 18/5

Det vette tusan vad som har hänt med min självdisiplin. förut kunde jag säga åt mig själv: Nu pluggar du..eller nu äter du inte godis på ett halvår och det funkade. Nuförtiden har jag börjat skämma bort mig själv. Skyller på min hektiska tillvaro*host*.

För alla intresserade så var min inbillade blodpropp bara en inflammation i några blodkärl i handen. Var hos herr doktorn idag och fick nån salva som luktar anus. Så om det osar konstigt från mig så vet ni vad det är iaf..MIN HAND! Ingenting annat.

Jäklarns vad röd och grann jag är idag! Helt makalöst:D

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det det som gjorde att du luktade pizzakrydda:)

2009-05-19 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0