Måndag 11/5

Veckan är i full gång och snart är det helg igen. Det var väl positivt?

Jag hade riktigt roligt åt biologiboken idag. Eftersom vi har "prov" på onsdag så lät Ricnil oss plugga till det på lektionen. Just nu är det evolution och etologi...och då kan det stå såhär:
"Hanar har ofta en hög sexuell motivation och reagerar lättare än honor på sexuella signaler. Som nämnts kan en kalkonhane försöka para sig med en portfölj, vilket knappast är något man kan vänta sig av en hona"

Inget illa menat mot våra vänner kalkonerna men hur dum får man bli?

tänkte sätta mig ute i solen och jobba på "Brännan 2009", men så fort jag lägger mig tillrätta går ju solen i moln såklart. Bara därför är det ju ganska fantastiskt att jag lyckas bränna mig ändå! Men ingeting slår pappas rödhet i Thailand.
- Jag behöver inte smörja in mig på bröstet, jag har ändå så mycket hår där.



IQ= Fiskmås

Nu är det plugg och träning..sen fluffa ner mig i min nybäddade säng. OHJÄÄ!

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0