Lördag 9/5

Jag känner mig som en tjuv. Jokihannas miniräknare har varit borta i en vecka eller två..kvinna har haft lite panik med tanke på alla prov som väntar+att den faktiskt kostade rätt mycket. JAg har lidit med henne..sen när jag tar ner en väska från en krok känner jag att:  Fasen vad tung den var för att vara tom. Kolalr runt lite i fickorna..där ligger hennes miniräknare. SORRY MATE! Jag kunde väl helt enkelt inte nöja mig med en..

Nu sitter jag och laddar för maktkamp på liko arena..ojoj vad jag ska "stångas i ryggen". Det vore ju så grymt underbart att vinna..och det gör vi om vi spelar som jag vet att vi kan göra. vi får gå in i vårat inre och hämta spelet som vi hade i arcus. JAg har typ aldrig haft så roligt som när jag spelade då.

Annars så är jag besviken på min hud. JAg har typ inte behövt lida av några finnar eller liknande på sistone, men nu har jag fått ett fett kastmärke i pannan a la Persson. Haha:D Alla minns vi den finnen hon hade i sjuan eller när det nu var. Och jag kan ju ijte låta bli att klösa så nu får jag säkert värsta köttsåret också..LIVET LEKER!

Jag saknar min Persson..har inte sett henne på jättelänge nu känns det som:( Det suger ju...vi är ju tillsammans för fasen!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: emma

ja fyfan, jag blev ju indie där ett tag. Det var hemskt! men nu finns det äntligen någon annan än mig man få mobba, hehe ;)



Men hör av dig nå så ser vi lite satc och tare lugnt! :D

2009-05-09 @ 16:35:44
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/
Postat av: jokki

ahha Eläjn jag känenr det mera som att du är min räddare :D

2009-05-09 @ 16:42:43
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: ♥ Emelie berglund ♥

hahaha, så de var du ;)

2009-05-10 @ 10:57:18
URL: http://Likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0