Lördag 2/5

Oh, life is bigger
It's bigger than you
And you are not me

Jag är inne i en REM-period för tillfället..bra datormusik. Inget man blir stressad av precis

Idag har jag Johanna och Persson the great varit på stan och fixat present till en ung dam som fyllde år häromdagen. säger inte vem, haha:D Svårt att räkna ut..
Mötte även ett annat födelsedagsbarn utanför kulturens hus där Viktor och några andra dansade. GRATTIS ELINA!


Jokki pratade på sin blogg om att hon ska börja sitt nyttiga liv. Jag har bestämt mig för att haka på så gott det går. Rivstartar ikv med pizza och chill i min stuga, hehe. Ska bli riktigt skönt att bara ta det lugnt, äta god mat hehe, se robinson och umgås med mina homies. Det känns som att det var ett tag sedan.

Jag och Persson har blivit förälskade i samma skor.


Liten bild, men ändå. Vem hade anat att jag skulle bli en modebloggerska?

HErrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0