Fredag 29/5

Jag vet inte vad som hänt med min uppdatering på sistone..den har inte varit den bästa. Jag skyller på att jag skaffat ett liv, haha:D Nej bara allmänt mycket i skolan,fotboll, HELMER och annat:P

Helmer har helt klart tagit mitt hjärta med storm..varje morgon när jag vaknat blir han helt tossig av lycka och hoppar, pussas, gnäller och har sig. Grymt skönt uppvaknande måste jag säga. Nu har mor och far kidnappat honom ner till stugan till min stora sorg...

HAHA, fick alldeles precis ett grymt roligt sms av Perssonemma..ska inte prata högt om vad det stod. Inte för allmänhetens öron. Jag tror hon är den mest komiska  människan i världen

HErrå!

Kommentarer
Postat av: perran!

Det stannar mellan oss ;) Men du borde ju ha tyckt synd om mig åtminstone? :O

2009-05-30 @ 18:23:53
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0