Fredag 22/5

Det nya datumet blir ju efter 00.00, men jag tycker att den nya dagen börjar när man vaknar på morgonen. Men eftersom saker är som dom är tänkte jag passa på att säga grattis till min kära bror som fyller 23 idag:) Tiden går fort när man har roligt vilket vi haft genom åren*host*. Näe, men det finns ju något som kallas syskonkärlek och den brukar vara oundviklig. Eftersom jag är gode så säker på att han inte läser min blogg kan jag säga vad han ska få i present: Hade tänkt bjuda honom på "Änglar och Demoner"+biogodis..hoppas det uppskattas.

What a night! Kom nyss hem från Persson. Jag, Jokki, Persson(såklart), Johanna och Elina har haft chill med grill. En riktigt lyckad afton med mina bönor. Haha, ordet böna alltså...jag vet ingen som använder det förutom lagets räddande ängel Stickan.

Nepp nu ska jag ta igen den förlorade sömnen från igår när vi satt på akuten med en sargad Skorpan.´Slitit av ett ledband i foten stackarn:( det är väl sånt som bara händer dig antar jag:P

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0