Fredag 1/5

GRATTIS EMMA! Min älsklingsskorpa fyller 18 år idag:D

Årets valborg var riktigt bra, om inte riktigt en hit.
Började med middag hos family fresh(frisk) med mamma och pappa. Sen drog jag och Johanna åt olika håll. JAg mötte upp persson hemma hos mig och vi gjorde så gott vi kunde för att se respektabla ut innan vi tog bussen in till stan. Vi träffaade Keso i nåns lägenhet, men ärligt så kändes det mer som en fjortisfest så vi drog vidare till Smedjegatan(Vi var oerhört populära den kvällen, alla ville vara med oss! HAHA). Där chillade vi bokstavligt talat med några bekanta. Persson hade ingenting emot att se pojkröv(med basturänder) så det var positivt att vi gick dit. Tillsammans drog vi sen till Grace där det var fullt med roliga typer från skolan osv. Höjdpunkter och lågpunkter, sen tog vi en taxi hem med Johanna och Amanda.

Somanr 05.00, väckarn ringer 06.00. YES! Upp och jobba..far till Storheden och håller på att köra av vägen va trötthet. Sen sitter jag utanför Jysk och väntar men ingen jävel kommer! Så förbannad jag blev! Fick vackert åka hem och somna om igen

Förövrigt....mitt nylle är rött av all sol idag. Inge bra att somna i solen när man är ovan

Ikväll ska jag leka pensiönär och ta igen mina förlorade timmar!

HErrå

Kommentarer
Postat av: jokki

vi stämmer Jysk, haha

2009-05-02 @ 10:03:13
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0