-||-

Jag fattar ingenting. På bara en dag har mina läsare fördubblats. Då menar jag inte att jag brukar ha 2 men hade 4 helt plötsligt. Får vi se hur många timmar denna positiva trend håller i sig..haha:)

Matchen mot Infjärden resulterade i en grov förlust(3-6) och en sjuhelvetes smäll på mitt lår. Jag har börjat samla blåmärken och skrubbsår inför examen..hittills har jag lyckats alldeles utomordentligt! Way to go. Ska undvika att rulla över på mitt högra lår i sömnen tror jag för att inte väcka mina söta smågrannar med ett smärtofyllt skrik. Okej jag överdriver..jag ahr en stark känsla av att allt kommer kännas bättre imorgon när jag vaknar. Jag är typ byggd på det sättet.

Nu har jag beställt min ipod shuffle..jag inbillar mig att den kommer peppa mig att ta mig ut och springa oftare. Precis som när jag köpte löparbyxor..men det funkade ju faktiskt typ två veckor. Så det enda jag behöver göra för att uppnå kenyan-status är att uppgradera min utrustning varannan vecka.
Jag ska lägga in en bild på skönheten:



Inom en vecka är den i mina händer och fötter!

ha en trevlig kväll!

>HEjdå


Kommentarer
Postat av: jokki

haha jag fattar inte vad som har hänt för det är typ samma sak för mig också! flummigt

2009-05-04 @ 18:10:01
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0