-||-

Jag tycker uttrycket att "spela med hjärta" är coolt på något sätt. Det kan man säga att vi alla gjorde idag -15 första minuterna av matchen. Vi vände 2-0 till 2-2 och tekniskt sett så borde vi ha vunnit etfersom ett mål blev bortdömt. Det sög och det gjorde domaren med. Sånt är livet men jag kommer inte riktigt kunna släppa det. Men som sagt, alla kämpar så man blir riktigt glad i magen, haha. Fick inte spela mer än 65minuter av någon anledning..tyckte typ att det funkade bra för mig ändå. Ajja, ingen idé att gräva ner sig i det.

Nu lagar mamma äcklig mat som jag ska trycka i mig inna ndet bär av till antnäs. Min goda vän Ollan har fyllt år så hon ska bjuda på fika:) Ska bli kul att träffa alla antnäsare, det blir inte så ofta som alla ses.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0