Torsdag 5/3

Vars tog sportlovet vägen? Det är ju typ redan slut:( Blää..jag kanske ska ta ett sabbatsår från skolan

Ibland när jag experimenterar i köket brukar dte mesta bli äckligt, om jag inte kör på recept alltså. Men idag hade jag bestämt mig för att inte bara äta mackor till lunch. Så jag gör VÄRSTA goda grejen med kyckling och ris och ananas. Min kockliga talang upptäcktes ganska sent i livet men nu ska jag untyttja den till max..inga mer nudlar för mig!

JAg och Gunnar gör typ framsteg..nu har jag bokat in omkörnningsövningen, riskutbildningen och halkbanan:) Känns grymt skönt måst jag säga! Sen är jag nästan klar med datafrågorna också..ska bara göra sluttestet och lite annat. MEn att jag har gjort dom betyder ju iofs inte att jag kan allting, damn it:(

Nepp, nu ska jag snart ringa och väcka Persson och dra med henne på björxrundan. Egentligen sa vi bara att vi skulle gå om det var fint väder...men det är ju inte snöstorm iaf:)

HEjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0