Torsdag 12/3

Någon anonym jäkel(;D) hade kommenterat att man kan bli beroende av spindelharpan. JAg kan säga att det har redan hänt...Istället för att räkna får innan jag ska somna tänker jag på massa olika kombinationer och hur jag klarar av svåra situationer. Skämmigt men sant. Är inte redo att överge spelet riktigt ännu, det kommer nog att följa med under den här "pluggvågen" så att jag kan vila skallen någon gång.

Det som verkade bli en kväll på tu man hand med Persson imorrn urartade till hela 4 pers, haha! Emma(ev), Johanna, PErsson och jag kör stenhårt på tjejkväll med SATC och typ kladdkaka. Längtar som tusan

JAg har blivit lite hypad av min långa powernap..hoppas energin håller i sig ändå till träningen! LÖPNING LÖPNING LÖPNING!

Herå

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, tog länge innan jag kom på vad spindelharpan är :D

2009-03-12 @ 22:51:50
URL: http://cissimannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0