Tisdag 31/3

Jag börjar tro att jag lider av kronisk tröttma(Ända sen Verran sa att hon inte orkade springa för sin tröttma har jag liksom tagit till mig ordet). Det är nog mest fotbollen som drabbas av det..så ikväll ska det bli ändring. Satsar på att sluta mina blå redan klockan 22 om inte tidigare. Så min limit här vid datorn är till 20.30..måste nämligen hina duscha. Har inte gjort det sen träningen pinsamt nog.

Ja Jokkihäjn, du borde ladda hem lite Guns. Både jag och Mimmi tokflinar av stolthet:)

Och om jag ska forsätta i mitt stim så kommer här litegranna från The White Stripes--tada!

You don't know what love is
You do as your told
Just as a child at ten might act
But you're far too old

Det är stört sant det som sägs egentligen. Förbered er på sentimentalt snack..Jag tror inte att man alltid vet vad kärlek är, och då gör man bara precis som alla andra gör för att man tror att det ska vara så. Det som är rätt för andra kan vara så jäkla fel för en själv.

Mörtil E får en fin födelsedagspresent imorrn..SVENSKA NATIONELLA! Haha, sitta och ha skrivkramp i 5 timmar! Underbart:)

Tagga spinnig imorrn Persson! En elefant glömmer inte

HEjdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0