Tisdag 24/3

Inte dag, lite olik alla andra faktiskt:)

Vi hade match mot Sunnanå helt random, klockan 16.00 idag i skellefteå vilket innebar att jag fick dra liite tidigare från skolan. Inte mig emot:) Det blev en svidande förlust med 2-0, men då skyller jag på att dom är ett allsvenskt lag, hehe. Vi gjorde en riktigt bra match ändå måste jag säga...alla sprang då som gaseller och gjorde vad dom kunde. Men det vette tusan vad som händer med mina ben ibland..jag  tycker ju som ändå att jag har bra kondition på träning om man får säga så, men på matcher känns det som att jag inte gör någonting och Jokkihanna får göra dubbelt jobb. Ännu ett mycterium att lösa. Då har jag två..för jag undrar hur i helsikke Taste kan misslyckas med spagetti och köttfärssås?

Tröttman just nu är ganska dominant. Fick syn på min säng och började nästan lipa för att den såg så skön ut. Fasen vad skönt det ska bli att sova sen!

Bra dag på G imorrn..mamma hyr mitt sällskap några timmar på stan efter skolan, sen så ska jag träffa Sara och dom andra en stund:D JAA

Allt för  idag skulle jag troo

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0