Tisdag 17/3

Kan bara instämma med Nisse att såna som ger läxor är demoner..

Tuff dag på alla sätt och vis: Trött i skallen ,trött i benen:) Och det blir så grymt mycket bättre när jag klagar!

Funderar på att släppa allt och tjilla imorgonkväll, för då har jag skickat in PM:et till svenskan och gjort biologiprovet. Så ska jag och Persson släppa loss på inpuls, AFRO! Så grymt roligt att göra något annat än att jaga boll eller springa varv efter varv på arcus..så lite gym och bestu på det:) Fy vad jag vill att det ska vara imorgon nu!

Inte för att det här är så sjukt intressant men jag hade en crazy hair-day idag. När jag vaknade var allt hår som en boll i nacken..så det fanns bara ett alternativ trots jag har sagt åt mig själv att sluta med det: PLATTÅNGEN! Annars hade nog någon undrat om det fanns några fåglar i boet jag hde på skallen.

If I only knew the answer, I wouldn't be bothering you..

Stjärt.tjaa

Ps. Undrar vilken melodifestivallåt Jokki sjunger imorrn:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0