Tisdag 10/2

Hur underbart vore det inte om man hade lite stabilare ekonomi? Förlåt att jag klagar men..jaa..jag gillar inte när kontot nästan är tomt. För bara typ 2 år sen var jag typ förmögen, men tiderna förändras och nu är jag som alla andra. Bra eller dåligt? Jag har ju ty roligare nu än vad jag hade då, haha:) Vi säger att det är bra

Känner att det här blir ett klagande inlägg. Hur deprimerande är det att inte ens hinna se lite på tv på kvällarna för att det är så jäkulskt mycket saker i skolan, körskolan och med allt? Får bara försöka härda till påsklovet..hoppas jag överlever:D

Nu är det dags för spindelharpan, min nya pojkvän:) Haha..vi kommer inte alltid överens men igår hae vi en riktigt bra kväll ,hoppas den kan återupprepas!

Too much love will kill you...stört fin låt

Hejs:P

Kommentarer
Postat av: persson

Men hallå! nyss var ju jag din nya pojkvän! otrogna jävul! :O

2009-03-10 @ 21:20:51
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0