Söndag 8/3

Känner av min tröttma ganska mycket. Kom hem från PErsson vid halv tre och sen hade jag jättesvårt att somna..men svårt att vakna hade jag då inte. Klockan nio var jag uppe och sprang och jag har typ uträttat underverk:
JAg har städat mitt rum!
Och jag har bäddat sängen!
Mamma höll nästan på att svimma när hon kom hem och såg det

Ska snart fara iväg och hälsa på farmor och farfar en sväng. Får typ dåligt samvete när jag nästan aldrig är där, särskilt när dom inte mår så jättebra heller:( Får bli dagens goda gärning..nä men nog ska det blir trevligt.
Alltså jag msåte bara berätta en kul grej om min farmor, jag vet inte om jag sagt det förr men hon är alltid helt skum när jag pratar med henne i telefon. Precis efter jag har sagt hejdå så börjar hon alltid skratta för sig själv som om jag sagt något jätteroligt, eller som om hon bara tycker jag ÄR rolig eller ahr sagt nått fult. JAg vet inte om jag ska ta åt mig riktigt för hon skrattar alltid åt sig själv efter varje mening. Det kan faktiskt bli lite tröttsamt.

Nä nu har jag skrivit klart för mamma dammtorkar bakom min rygg. Säkert bara ett knep för att snoka...JAG VILL FLYTTA HEMIFRÅN!

Hejdåå

Kommentarer
Postat av: jokki

tröttma är inte att leka med alltså...

2009-03-08 @ 13:34:14
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0