Söndag 29/3

Lagfest med herrlaget= Ett ovinnande koncept. Jag vill ju inte vara negativ men det var ganska hängigt...
Först träffades vi ladies hos Annepanne och var där en liten stund för att få gemensam styrka. Sen drog vi till Porsön, och dit kom vi efter en del missförstånd och en liten promenad. *hrm*. Väl där så satt alla mest och glodde på fotboll...Efter nån timme där drog vi in till staden..och Allstar kändes inte så lockande så jag och Sara gick och gjorde betydligt bättre saker. ÅT PÅ MAX! Fasiken vad gott det var alltså:D Helt klart det bästa med hela kvällen, förutom att jag glömde utnyttja min 10 kronors rabatt. Kvällen var i princip slut

Jag har typ alltid ansett att jag är ganska bra på att baka..men när jag skulle göra en god gärning och skicka med fika till farmor och farfar som inte mår så jättebra så blev det bara röv av alltihopa. Det som skulle bli vaniljhjärtan blev typ bara klet och smulor..lite deprimerande faktiskt

Nu är det en fet promenad som väntar och sen ska Aasa/Abba komma hit och vi ska ta tag i Ergo tillsammans! Hell yeah:D

Och imorgon fyller en mycket speciell kvinna år! Icke att förglömma!!


(jag lovar att du får lägga upp vilken bild på mig som helst! Fast helst inte den när jag äter muffins i sthlm, det vore brutalt)

Gjort är gjort liksom..

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: jokki

haha vadå tkr du itne att jag borde bara nöjd över bilden ännu (oförstående och förolämpad) :P

2009-03-29 @ 14:04:41
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0