Söndag 1/3

Det går enormt långsamt för mig att skriva. VAr ute och gick och vinden blåste rätt genom mina vantar, så jag ahr lite nedsatt rörlighet i mina fingrar:D

Känns som en fullsmockad dag. Ska hinna träffa Sara innan 15.00 då träningen börjar, hem och duscha ,sen ska jag på dejt med en kvinna, sen så kanske jag ska förbi Sara igen om hon inte ska sova tidigt. Hon far hem till Mora imörrn:(

På tal om dejt med en kvinna, det är inte så att jag "bytt lag", utan jag och Kusse ska och fira lite födelsedagar samt sena julklappar. JAg bjuder henne på middag i fördelsedagspresent, sen bjuder hon mig på bio i juklapp. Ska bli riktigt niice...vi ska se Valkyria, både hon och jag är lite fast på Hitler. Inte på det sättet, jag tycker bara att hela grejen med andra världskriget är ganska intresant.

Näee nu ska jag kolla upp när jag och Gunnar ska träffas nästa gång och sen laga lite maat.

HErrå!

Kommentarer
Postat av: vikka

snygg blogg du har. :)





vill du ha fler besökare till din blogg? gå in på min o sedan kollar du på mina länkar, där finns det en som heter: få fler besökare. Tryck där o följ sedan instruktionerna, tro mig det hjälper.

2009-03-02 @ 00:29:23
URL: http://vikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0