Onsdag 4/2

Vilken dag alltså! Egentligen vill man ju bara vara ute hela tiden..får typ panik av att sitta still:D

Vaknade hyfsat tidigt imorse hos Jokkan mellan Ida och MAlin, hehe. Sov lite knasigt för alla pratade typ i sömnen hela natten och jag tror jag vaknade minst 20 ggr under hela natten. Tufft. Vi gick upp och tömde Jokkis skafferi och kylskåp, sen gick vi en liten prom runt den vackra byn antnäs, sen så for vi och gymmade på inpuls. Mycket välbehövligt

Nu kommer det chockerande: JAg for ut och åkte skidor! HAr funderat på det ett tag och jag kunde ju inte få så mycket bättre väder. Traskade iväg till spåren vi Sinksundet och tänkte åka upp till Ormberget..men nääe. MAmmas skidor var inte dom bästa(skyller på det)..dom gnäller när man åker och är bakhala eller vad et kallas. Så hann jag dessutom bli omkörd av Reidar, Göte och Ingemar och fler pensionärer. Så jag vände om och åkte på isen istället..grymt soligt och fint!

Sen ikväll kanske jag, perran och nån mer ska och åka skriller!

JAg ahr sagt det förr och säger det igen: VILKEN DAG!

Kommentarer
Postat av: jokki

åh Eläjn vad härligt att ha en is i närheten att åka på, själv blir det upp på berget om jag ska ngnroligstans :P

2009-03-04 @ 20:38:40
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0