Onsdag 25/3

Idag har jag haft riktigt roligt åt Persson måste jag säga. Såhär ligger det till:
Kvinnan tar sin mammas kontokort (utan att stackars anne vet om det) för att låna pengar av henne. Hon tänker lämna tillbaks dem så fort studiebidraget kommer. hon går till en bankomat och tänker fiffigt nog ta ett kontoutrag för att kolla om det finns några pengar att låna. Medans hon står och läser den lilla lappen låter hon kortet sitta kvar i automaten...rätt som det är så äter den bara upp kortet! Haha..hur ska man förklara för sin mamma att man lånat hennes kort utan lov och att bankomaten har käkat upp det liksom? Inga ursäkter duger i det läget:D

Sen undrade en vis man om jag skulle äta våfflor idag.. Just fasen. det är ju våffeldagen idag tänkte jag och drabbades av lite skuldkänslor för våfflornas skull. Så nu har jag dragit hit Persson och Sara för att trycka några stycken med mig. Bra initiativ enligt mig. Så nu ska jag leka husmor och koka blåbärssylt.

För övrigt så ska jag bara njuta av denna underbart träningslediga/plugglediga onsdag..ha det gott folk!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner mig blottad för allmänheten ! :O ;)

2009-03-26 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0