Onsdag 19/3

För att vara en idrottsklass har vi haft idrott väldigt sällan på sista tiden. Iofs så har det hänt lite tragiska saker med Jossan, bruten tumme och magsjuka, men jag tycker ändå det är konstigt. Så idag när vi samlades på hälsans kändes allt bara FEL.
MEn sen drog allt det roliga igång: Dans/aerobic. Haha, det var så grymt roligt:) Brännas rytm är inte att leka med alltså!

Så skönt med helg igen snart..veckorna har börjat rusa förbi läskigt fort, och det är bättre det än tvärtom:)

Känns lite fantisilöst när jag bara skriver vad jag gör/har gjort/ska göra hela tiden men det finns inte utrymme för några djupare tankar just nu...

Nu ska jag nöta lite SH innan det bär iväg till arcus..hopas liret blir lika lyckat som igår.

Söt farfar jag har..han har glömt lägga på luren så det har tutat upptaget hela dagen när pappa försökt ringa. Äldre människor och teknik går inte ihop i våran släkt:D

HEjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0