Onsdag 11/3

Persson var lite upprörd över att spindelharpan tagit över hennes plats som pojkvän...ska hon säga som nobbade mig för hennes plugg idag! JAg var taggad för SATC men det får bli en annan kväll:)

Var nyss ute och gick med mor och mina händer har inte riktigt tinat ännu..det går smärtsamt segt att skriva. Jag börjar fundera på om jag har dåliga vantar, för så kallt är det väl ändå inte ute?

Jag vill inte verka negativ men nu är det nog kört för luleå hockey...lite trist, men det finns definitivt dom som sörjer mer än jag. Jag tycker det är mer jobbigt när pappa och Jontebrother blir på dåligt humör..det brukar typ gå ut över mig. Ska inte prata med någon av dom förrän imorgon.

Nu ska jag, hör och häpna, nöta lite spindelharpan. Sen ska jag hitta något gott att tuggfa på, sen blir det traditionen till ära plugg och Seinfeld. Säsong 3 är i mina händer nu!


Adios muchachos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Elin du måste dra ner på spindelharpan, jag har hört att det är farligt att bli beroende...

2009-03-11 @ 20:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0