Måndag 23/3

Tiden går och om en vecka fyller Jokkan år! Coolt rim

När jag har skrivit mitt tal till nationella började jag bara tänka tillbaka på hur jag var som liten. Jag har haft mina up and downs. På dagis var jag så bossig att det nästan är pinsamt att tänka tillbaka på det. Sa åt andra vilka kritor dom fick använda...var typ en gangleader. Men sen så vet jag inte om det var mina skuldkänslor som fick mig att dra mig tillbaka och bli typ...en tönt? Skygg och tillbakadragen var jag hela högstadiet iaf. Men nu verkar jag ha hittat en ganska jämn nivå tror jag. Eläjn har växt upp!

Intressant läsning:D

Dagens konstaternade: Skolans mat har fördärvat mina smaklökar helt! Kan i princip äta vad som helst, till och med kartong-torsk utan att ens tycka det är äckligt. Är det för sent att rädda dom nu eller?

Än en gång vill jag bara tacka mina stålkvinnor! Har jag er så överlever jag alltid, haha:P

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0