Måndag 2/3

Tekniskt sett så är det ju faktiskt måndag för klockan är ju över tolv...

Jag och Mimmi hade vårat livs dejt ikväll...okej det kanske lät fel men riktigt trevligt var det. Åt middag på Walle-Dorre, sen gick vi och köpte lite föda på Kiosk-bananen(aa, hon trodde faktiskt att det hette så), sen ås började filmen. Riktigt spännande, men som sagt: MAn visste ju redan hur den skulle sluta på ett ungefär, men dte gjorde faktiskt inte saken sämre:) Enda minuset är att jag helt och håller tappade blodcirkulationen i min stjärt för att det var så kyligt inne i salongen. Kanske var det bristen på biotittare som bidrog till det...jag tror vi var 5 st sammanlagt i salongen, haha:D

MEn imörrn ska jag ta tag i körkortsteorin.  MEn först ska jag vakna i frid utan mor eller far tassandes hemma, UNDERBART! Sen blir det en promenad in till stan och sitta och nöta dator på ninas, sen hem utfodra mig och sen träna..bra dag:D

Eller varför skriver jag imorrn..det är ju idag


Hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0