Måndag 16/3

Efter skolan rutin. Äta framför datorn med lite spindelharpan och sen fara till arcus:)

Det var något jag skulle skriva...har för mig att det var något dumt/kul Keso sa men jag kommer då inte ihåg det nu. Damn it! Det var en riktigt bra dag i skolan(ja så kan det bli ibland)..skrattade så mycket på lunchen att Åsa skulle ha sagt: "It´s beginning to sound like last year" om hon hört mig. En händelserik lunch...Jokki tjänade 10 kr på att äta en enorm purjolök. JAg hade kunnat kamma in pengarna men vägrade göra det för under 20 kr.

Näe nu ska jag sätta på lite bra musik och ladda för träning!

JAg har typ blivit dom korta inläggens drottning!

HEjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0