Lördag 7/3

Jag och mina vänner Persson och Johanna hade ännu ett spontant moment igår..måste vara något magiskt med dessa fredagskvällar. Vi satt hemma hos Persson och gjorde just ingenting när jag fick en "snilleblixt": VI FAR OCH BASTAR!
Kanske inte var världens vildaste idé, men i alla fall väldigt mysigt om inte annat. När vi satt där i bastun gjorde vi ett test..vi duschade inte innan för att kunna se vem som började svettas först. Ingen svettades och ändå var det stekigt i bastun. KUL.
Sen lirade vi lite 500 och jag tog hem segern(WOHO)...jag älskar att vinna:)
Tog bussen hem och avslutade med lite SATC hos perran i hennes sköna soffa

Match mot Piteå idag och jag känner mig helt taggad. Inbillar mig att jag ska kunna springa mycket idag, hehe.

Näe nu måste jag ta tag i kemin..jag har slut på ursäkter att slippa. Gilmore Girls funkar inte längre

HEjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0