Lördag 28/3

För alla som vill veta: De nya persiennerna var under förväntan. Det var nog därför jag vaknade halv nio helt färdigsoven. Ajja, då får jag ta tillvara på dagen ist...ska snart ut på en joggingrunda, sen fara till inpan och gymma, hem och käka lite och sen dra till Anne och träffa laget. Lagfest är ett vinnande koncept och varför ändrå på det?

Helgerna är som heliga för mig gällande fika..tänkte avnjuta en god kaka efter frukosten men har inte Jonas gått och ätit upp allihop bakom min rygg? Jajjemen..det är bara att  tacka och ta emot antar jag..fick äta en chokladruta ist så jag överlever kanske, hehe:)

Näe om jag skulle ta och dra ut nu så jag har löpnnigen i det förflutna..kommer säkert träffa andra pensionärer på vägen:)

Ha en bra lördag!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0