Lördag 21/3

Hur kunde Persson tro att jag inte hade uppdaterat? Kvinnan är ett ,mysterium.

Fasiken vad trött jag var igår. Det blev Dirty-Dancing maraton på Johannas söt-tv och jag somnade efter en halvtimma av första filmen och sussade på nästan till slutet. Så jag missade inte det bästa iaf;D Ju mer av filmerna vi såg desto sämre självkänsla fick vi, eller i alla fall jag. Hur dålig är jag inte på att dansa jämfört med dom? Varför fins inte såna där dansande hunkar i verkligheten?
Om nu Johnny Castle och Javier Suarez skulle dyka upp har jag paxat den första och Persson den andra, hehe:) Johanna får ta springpojken Neil.

Det är ett faktum att jättemånga fyller år på våren, och det är verkligen någon varje dag nu får jag för mig. Om jag inte är jättelak och glömmer någon står Jokkihanna näst i tur.

Neej nu ska jag dra en omgång SH innan det bär iväg till Tuna för match. "Vi hade iallafall tur med vädret"

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0