Fredag 6/3

Jag leker kakmonster! Kom på att det var nästan 2 år sedan jag bakade något och jag hade inget bättre för mig...
Det blev såna här stora kakor med chokladbitar i..chip någonting heter dom..chocolate chip cookies!! Damn vad goda dom blev. Kakor och mjölk<3<3
Behöver mycket energi om jag ska orka ut och springa snart..Kegasus sa åt oss att fara och jogga en sväng och det ska faktiskt bli riktigt skönt att få röra på sig lite. Vad som händer sen ikväll är ett mysterium..kan mycket väl bli chill med Persson och Johanna..eller nå annat

Jag har funderat litegranna..jag tror att ganska många har ett eget "spöke". Nån som man kan se lite i ögonvrån och dyker upp när man inte vill det..när man kommer för nära det så försvinner det. Nog med djupa tankar

COOKIES FOR LIFE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0