Fredag 27/3

Sitter med mina trogna vapendragare Johanna och Persson och degar..planerar lite smått för kommande tider,,,

Kvällen har spenderats ett tag hos Ida J i klassen och et var riktigt trevligt  där tamejtusan. Sen är dom andra skulle börja dra sig ut så drog jag mig hemåt. Ingen utgång för mig sen den tragiska hisorian med leget och min mama...tagga för att fylla 18 alltså!

Ibland har man dagar då det känns som om man sväller 5 cm om dagen..det är en sån dag idag. Problemet åtgärdas med en riktigt grisigt träningspass! Då skiner solen igen:D Taggar för löpning och inpan imörrn..efter ett riktigt bra sov med mina nya persienner. förhoppningsvis stäger dom ute lite mer solljus än mina gamla..mycket intressant

Nu hopps jag bara på det bästa..det ill säga SATC

HEJS!

Kommentarer
Postat av: Emma&johanna

vi orkar inte se SATC!

2009-03-27 @ 23:00:29
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0