Fredag 20/3

JAg är rädd att jag gjort en liten tabbe. Råkade skriva onsdag två gånger. Först onsdag 18/3 och sen onsdag 19/3. Jaa..min enda förklaring är att jag trodde det var onsdag hela dagen igår.

Mitt humör är typ på topp..förutom att jag är hungrig som ett as!

MEn det har varit en grymt bra dag! Jag och min vän Habiben har njutit av vädret med lite glass och solning...deep talk av alla olika slag, haha.
Sen var Peter på after-work humör på kemin och jag briljerade med att göra klart alla uppgifter som jag ligger efter med.

Allting talar för att helgen kommer att bli great. Dirty-dancing maraton ikv med Persson och Johanna, match och tårta hos Ida imorrn:D:D JAg är pepp!

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0