Fredag 13/2

Fredagen den trettonde igen? Var inte det alldeles nyss?

Det märks att det börjar bli vår, eller att vintern lugnar ner sig i alla fall. När jag vaknade i morse 06.30 (onormalt eftersom jag somnade typ 2) så var det ljust som himmelriket i rummet. Helsikke..nu har jag tagit min sista sovmorgon innan det blir vinter nästa gång. Det var hopplöst att somna om så jag gick upp och åt..och nu är det dags för lite harpan innan jag ska ut och promma en sväng och sen fara till skolan. JAG ÄLSKAR FREDAGAR.

En massa bra saker på G i helgen: Jag och Perssonemma sa på hemligt uppdrag efter skolan(de du jokki!), sen SATC med mina kvinnor, match i skellefteå, LAGFEST. OCh en hel del plugg, men det kan inte räknas som en av dom roliga sakerna..

spindelharpan here i come!

Kommentarer
Postat av: jokki

haha jadu elin jag är inte nådigt nyfiken! och ang fredagen 13e så kommer dne inträffa 3 ggr i år, hel skumt!

2009-03-14 @ 17:24:51
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0