-||-

Med risk för att låta som Persson: JAg är så satans less på det här vädret! Ville bara gråta imorse när jag vaknade och hörde hur det blåste ute..BLÄÄ!

HAr iaf uträttat underverk på Ninas idag, satt och nötte några timmar och sen for jag hem och gjorde mat till mig själv. men jag tror jag avslutade med lite för många russin så jag fick ont i magen. Damn it, men det är lugnt, bara det hinner gå över innan träningen.

Ibland säger Jokki att hon vill leva i en musikal(passar henne bra), men jag skulle hellre vilja leva i en talkshow. Bjuda in sina idoler och prata med dom, och typ laga mat och baka med dom och allt vad dom gör i såna program. "Jadu Bon Jovi, nu ska vi baka kladdkaka!". Vilken dröm skulle inte det vara! Särskilt om man fick äta den från hans mage..SKOJA!

"Are you lying sleepless too
Please say you do"

Nu ska jag slå på tv:n och hoppas att det är nån riktigt sliskig serie som man kan fastna i en stund!

Hej

Kommentarer
Postat av: emma

men ofta jag låter sådär? :O du framställer mig som värsta freaket i din blogg ju! ;D

2009-03-02 @ 19:23:55
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Du det där med Bon Jovi var inget skämt egentligen, eller hur? ;)

2009-03-12 @ 15:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0