Torsdag 11/6

Det dåliga samvetet gnager i hjärnan på mig. Jag valde att hoppa över träningen idag för att inte komma sent till avslutningen med klassen. Trodde det var 19.00 och tränigen började 18.30. Så jag skickade ett sms till Kegasus och Marre Larre och sa att jag skulle springa hemma ist(vilket jag också gjort:O). MEn nu fick jag ett meddelande om att vi inte skulle vara på Storsand förrns vid 20.00.....då hade jag kunnat träna och hinna i tid med andra ord. BLÄ! Nu kommer jag tänka på det här helt mycket...
Min enda tröst är att dom sa att det var okej om man inte kunde komma en dag för att göra något med klassen. MEn ändå, stjärtigt av mig.

Ajja, ska släppa det och tagga för kvällen..SOMMARLOV DAMN IT!:D

HERÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0