Måndag 8/6

Något har slagit slint i min skalle. Jag orkar aldrig festa en hel kväll..dvs förfest+utgång. Jäkligt tråkigt egentligen. Nuförtiden är det som om ordet "hemmakväll" lockar betydligt mer. Den här kroniska tröttman går liksom aldrig över..det är en sak som ska åtgärdas under sommarlovet. Eftersom jag jobbar första tiden i Sunderbyn på sjukhuset blir det nog en hel del sov i stugan. Alldeles tyst, märkt och kallt i sovrummet. Blir nästan tårögd när jag tänker på det haha:)

Det är inte bara jag som är inne i en kritisk period. Den har även drabbat min Helmer. Idag har han varit helt gnällig och jobbig på nå vis. Det är helt omöjlit att kolla i kylskåpet utan att en hund försöker ta sig förbi och käka upp all potatis. Ajja, alla kan få ha en dålig dag

Men nog med klagomål..livet förövrigt är helt gr8. Snart är det sommarlov, betygen hittils har vart enligt önskemål, Sara kommer snart hem...Minns inte när jag var såhär glad sist:D Vad deppigt det lät, men jag menar att nu är jag helt överglad!

Now that you're mine.....

HERRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0