Måndag 1/6

Min uppdatering suger hästballe. Men såhär har helgen sett ut: Jag har badat i stugan Jag har stekt och inte bränt mig:O Vi har förlorat mot åkullsjön:( JAg har ätit Ben and Jerrys Phish food. Fasen i helsikke vad god den var Idag har jag genomlevt helvetet och överlevt. Ormbergsmilen. Jag och Ollan sprang som ena riktiga gaseller runt i alla helvetesbackar. kom i mål på en hyfsat bra tid så jag är nöjd och glad. Så nu blir min reward att äta lunch på stan med Kalle. Eftersom båda känner sig lätt efterblivna då vi aldrig vart på roasters så är det dit vi ska- OHJÄ! Efter det inventering med fotbollsgym på Coop. Ack så fel jag hade när jag trodde att Helmer var rumsren....

Kommentarer
Postat av: emma

Åh, får jag låna den så ska jag försöka att inte he sönder den ;)

2009-06-01 @ 13:37:18
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0