Lördag 20/6

Hade tänkt skriva feting-inlägget som jag gjorde ibland när jag var ung...men nu har jag en tid att passa så jag tryar to "keep it short".

Midsommar var riktigt trevligt igår. Persson brände hamburgare som aldrig förr, vi spelade kubb, käkade tårta, körde charader och lite galenpanna hemma hos Johanna. Efter 01.00 låg alla som knubbade sälar i soffan och jag bestämde mig för att rulla hem och sova. Pensionären inom mig har talat igen.

Idag ska bli en great dag. Har varit ute och sprungit minst en mil(helt seriöst) innan 10.30 vilket jag tycker är en bedrift, är nu på väg ner till stugan för att mysa med Helmer och bättra på min blekhet. Sedan ska jag hälsa på Söt-Kalle com ligger hemma och hostar i sin ensamhet.

Ha en great dag!

HEjdåååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0