Torsdag 2/7

Jag har världens koll på datum nuförtiden..bara för att man måste skriva vilket datum man öppnar ett nytt mjölkpaket eller liknande på sjukan. Därför behövde jag inte hala upp mobilen när jag skulle skriva rubriken:D Alltid något

Det blev inget Jokkis place för mig..Lill-Helmer har hundutställning och jag känner att jag borde följa med. Har missat allt som händer kring honom när jag aldrig är i stugan...givetvis ska det bli lite spännande att se, men Jokkis stuga hade jag verkligen sett fram emot. Planer brukar sällan gå i lås för mig.Jag tycker det verkar lite töntigt på något sätt med utställnig, men vi lovade förra ägaren..det var liksom ett villkor för att vi skulle få honom nästan. Men egentlgien, det kanske är kul?

Sitter i Kalles rum och steker, jag frågar mig själv: Finns det ett varmare ställe på hela jorden? Knappast..ser säkert ut som Samantha när hon ska hålla bröstcancer-talet(för er som ser SATC). Han har lagat "fin-middag åt mig"..friterade bacon..MUMS. haha, näe men det andra var gott:D

Jag blir lite fundersam av alla randoms som kommenterar bloggen bara för att få egna läsare..därför läser jag inte deras bloggar av ren protest, haha:) Jag har ju trots allt min stolthet

Nu är det Scrubs och sova straxi..NATTINATII

Kommentarer
Postat av: persson

elin du är SÄMST på att uppdatera! haha

2009-07-13 @ 13:17:53
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0