Onsdag 1/7

Trots att jag aldrig ens sitter vid el ordenador nuförtiden finns det några trogna själar som fortfarande läser min blogg. All heder till er...vänta er mer spännande läsning till hösten nör jag flyr från pluggandet. Nu har jag ingenting att fly från som är tråkigt. Jobbet är helt nice..sjukt bra trivs jag alltså, är en hel del med Kalle, steker i stugan och träffar mina kära vänner.

Så vad har hänt egentligen:

- Jag har blivit fruktansvärt glömsk(fråga mor)..glömmer nycklar, blodprover,telefoner och passerkort till höger och vänster.

- Vi har fotbollsuppehåll, och jag chillar till tusen. AHr bara hunnit med ett pass på inpan och sprungit hem från jobbet en dag=SKÖNT

- JAg har badat en massa..efter all sol har vattnet blivit riktigt nice

- JAg har fått upp ögonen för Ben and Jerrys

- Jag har blivit oerhört kvällstrött

Mer än så är det kanske inte...satt just och fundade på att jag inte träffat Jokkihanna på hur länge som helst(nästan,haha). Då ringer kvinnan och frågar om jag vill förlja till hennes stuga i helgen. KLART JAG VILL!!

Nu fick jag dambesök:D

Herrå!

Kommentarer
Postat av: jokki

sensorerna sa mig att Eläjn vill vara med mig :D:D

2009-07-01 @ 18:39:50
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ställ gärna en fråga i min blogg avslutas 1/7 på kvällen, tackar :§

2009-07-01 @ 18:56:21
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Carro

snygg blogg!



Ha en fortsatt trevlig kväll!



Carro

2009-07-01 @ 19:19:13
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0