Måndag 27/7

Nattligt inlägg..ska snart fluffa ner mig i sängen. Det är verkligen så jag gör. Lägger mig ner, vrider på mig och ler lite fånigt för att allt är så fluffigt och mjukt. därav uttrycket. fluffa ner sig

Kom nyss hem från Johanna där kvällen har spenderats med henne, Persson, Sara och hörnell(hemvändare)- Blev kladdkaka, film och en massa prat om minnen från gamla klassen 9b.

Det är så grymt skönt med sommarlov nu...det enda jag saknar är en Kalle vid min sida..inte länge kvar nu m8! Å andra sidan har de här dagarna varit ett suveränt tillfälle att toffla med andra toffelvärda människor. Vännerna alltså:D har till och med hunnit med en sväng till umeå och hälsat på Mimmi en sväng. Ett filmtips från oss båda: G- som i gemenskap.

Tröttman tar över nu..har ju trots allt lovat att kasta sten på Johannas fönster imorgon klockan 11.00..jag agerar drömprins:D

What do you say when words are not enough?

Natti

Kommentarer
Postat av: Kalle

Yeah, jag är hemma om... 12 dagar, with no chance of reducing the count - oh well.



<3

2009-07-27 @ 14:11:59
URL: http://www.n20.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0