Torsdag 8/1

Vad händer med min självdiciplin? JAg kan helt enkelt inte få mig själv at gå och lägga mig nuförtiden. Ligger rejält i back på sömnfronten nu, sitter typ och sover hela tiden men ändå går jag aldrig och sover på riktigt..BLÖÖÖ. Får en liten sovis imorgon iaf, börjar egentligen klockan 12 men har min alldeles alldeles första körlektion 9.15. JAg är så fruktansvärt nervös måste jag säga! Allt kommer bara fladdra bort ur skallen och jag kommer få kärringstopp, köra mot rött, glömma sätta på mig bälte eller kanske till och med krocka med någon! Näee jag kommer nog behöva ta någon slags drog om jag ska kunna somna ikväll...

Förutom att jag är nervös så är ja gode mätt också. Morfar fyllde 70 år idag så då var jag inbjuden till ännu en pensionärsfest:D Maten var grym måste jag medge! Mormor kan sina saker. Var hungrig som en gnu för vi hade sprungit helvetesintervaller med laget på udden och gymmat på det sen. Är väldigt positivt överraskad över att det gick så bra att springa med tanke på att jag nästan inte kunnat träna nå under lovet. Så skönt att vara igång att träna, helt magiskt!

Något som inte är riktigt lika nice är att skolan börjat om igen, känns som att man har en lång,tuff tid framför sig.

Men nu ska jag sova på riktigt!

Herrå

Kommentarer
Postat av: jokki

haha helvetesintervaller och möradrintervaller, fy satan vad jobbigt!

2009-01-09 @ 18:49:49
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0