Torsdag 22/1

Nördig jag kände mig när jag slog upp fysikboken för kanske 22:a gången den här veckan. Pluggandet tar som aldrig slut...eller provet är ju imorgon men sen efter det lastas det ju bara på  nya grejer hela tiden. Den enda utvägen jag ser är sommarlov:D

Ska alldeles strxi gå och sova eller så ska jag börja läsa den första av Twilight böckerna som Emma tryckte ner i min redan så tunga väska på bussen idag. Mycket snällt av henne..jag gillar att läsa innan jag somnar, det förstärker liksom känslan av trötthet. Jag längtar till imorrn...vi har bestämt oss för att baka något extremt gott och sen trycka i oss det till "Så som i himmelen"..om kvinnan i fråga kommer ihåg att fixa den dvs:)

Jag har funderat på att nästan alla har en kändiscrush..tror jag. Det behöver inte vara på ett hmm.."kärleksfullt" sätt eller så men ni fattar väl vad jag menar. Personer med talang får som extra stark dragningskraft tycker jag. Så nu när jag har tittat lite på konståknings VM har mina känslor för Brian Joubert återupplivats. HAN ÄR GRYM!!!!

En bild dagen till ära



Nääe, nu ska jag nog dra mig mot min sjukt sköna säng..och somna med blött hår och be till de högre makterna att jag inte ser ut som en pudel när jag vaknar imorgon.

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0